Allmänt bloggar essabessa -

Saturday night fever

Loveli med lördag, eller hur? :) Jag har faktiskt hunnit med en del saker idag. Vart ett besök hos frisören imorse och resultatet blev bra. Hon plattade det och det var jättfint  -  tills jag kom ut i regnet och allt blev FLUFF. Nåja, det var fint så länge det varade. Sen åkte vi och köpte gotta till ikväll och när vi kom hem så tog jag en promenad i skogen med Loke och mamsen. Otrolig skönt! Har även pluggat i nån timme och litetill ska det bli innan kvällens slut.

Imogon blir det inte så mycket till sovmorgon, då jag är tvungen att gå upp kvart i sju (!) och följa med på hockeymatch. Efter den åker vi vidare till Gävle för shopping :)

Ha en mysig kväll!
Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0