Allmänt bloggar essabessa -

trött

Hej kära läsare!
Trött är bara för namnet på vad jag är. Sara, Angelica och Emelie sov över här inatt. En tjejkväll, typ. Vi låg först och försökte sova, men sen kom Sara på idéen att jag skulle stäcka och tända ljuset, så skulle hon göra olika grimaser. Jag skrattade så mycket så jag höll på att spy. Jag tycker synd om Ida och Erik som låg och sov på andra sidan väggen. Det var precis vad jag behövde, en riktigt trevlig kväll med tjejerna. För övrigt så har min pappa kommit hem från sjukhuset, efter att ha fått en hjärtattack. Det är skönt att ha honom hemma. :)

Ikväll så ska jag på Strömmingsleken, klädvalet blir svårt igen. Men det kommer förslag, när jag har tänkt ute dem :) Då vill jag att alla ska rösta, jag kan inte välja själv, det är för svårt. Men nu ska jag tänka och dammsuga mitt rum igen. Jag håller på att förvandlas till ett städfreak.. eller kanske inte.


Ha det underbart, för det ska jag ha det!
Pussar Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0