Allmänt bloggar essabessa -

sista kvällen

image225
Oh yeah. Bästa 9D klädda i enbart underkläder.
(Tävling på skolan som kallas "klädstrecket")


Helgen svishade förbi lika snabbt som resten av lovet. Fast ändå har jag hunnit med en hel del under de 10 veckorna vi vart lediga. Höjdpunkten var definitivt gothia-veckan. Åh, ge mig den tillbaka! Liseberg, härliga göteborgare och fotboll i ett enda paket. Ingen dålig kombination kan jag säga.
Imorrn är det alltså dags. När folk har undrat om jag vart nervös så har jag alltid svarat 'neeej, det är inget speciellt.' Men nu när jag sitter här och tänker på att det faktiskt är imorgon det börjar så känns det lite i magen. Sen kom jag bara och tänka på att det finns de som inte ens ska gå gymnasiet. Deras skoltid är slut nu. Vad ska de då göra? Haha, dum fråga, men seriöst - de flesta går ju i skolan, ska de bara sitta hemma och göra... ingenting? Nej, jag ångrar inte att jag valde att gå natur. Tills jag tänker på matten, då blir jag lite kallsvettig. Men jag ska ge mig fan på och klara det - hur hårt jag än får jobba. För om tre år, då är allt slut och det kommer vara värt det. 
Nu laddar vi inför inför imorrn! ;)

Kram Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0